2014. augusztus 9., szombat

1. rész



 Sziasztok!
Mivel ennyien bizalmat szavaztatok nekem, és feliratkoztatok a blogra, anélkül, hogy ízelítőt adtam volna belőle, gondoltam megleplek benneteket egy kis előzetessel.... Ebben a történetben kicsit több lesz az erotika, mint a More Than Friendsben . Nem szándékosan, csak így alakult. Úgyhogy elsősorban azoknak ajánlom, akik bírják a 18+-os részeket, és az állandó szexuális túlfűtöttséget...:)
Remélem szeretni fogjátok....

Szeretettel várom a véleményeteket, és ha van, akkor a kritikát is! Úgy tervezem, hogy a következő rész szeptember elején érkezik, és onnantól nincs megállás.
Mindenkinek további kellemes nyarat kívánok!

xxxBecca


1. rész

H.
Arra ébredtem, hogy szemembe süt a nap. Imádom a tavaszt, de ebben az esetben a retekbe kívántam a korábban kelő, és hét ágra sütő égitestet. Nehéz szemhéjamon át piros karikák táncát néztem egy darabig, de aztán rájöttem, hogy felesleges kínlódni, úgysem tudok már újra álomba szenderülni, mert szétszakad a fejem. Fel akartam kelni, de valami nyomta a gyomromat. Kinyitottam a szemem, és pislogva próbáltam alkalmazkodni a fényhez. A mellkasomat szőke hajzuhatag terítette be. Erőltettem az agyam, hogy mi történt előző éjjel, de egyelőre teljes homályba veszett az este. Óvatosan kicsúsztam a szőkeség alól, és lábujjhegyen kisettenkedtem a konyhába. Szerteszét heverő ruhadarabok fölött kellett átlépkednem a nappaliban, amin nem lepődtem meg, de a felborult fotel, és állólámpa csodálkozásra késztetett.
Főztem egy erős kávét, és mikor a második bögrével is a szervezetembe juttattam, akkor kezdett szűnni a lüktetés a fejemben. Elmúlni nem fog egész nap, de ha annyira enyhülne, hogy ne érezzem a szívverésemet a halántékomon, mintha egy klopfolóval ütnék, már elégedett lennék.
Ennek elérése érdekében két aszpirint is harcba küldtem, és reménykedtem, hogy együtt megnyerjük a csatát.
- Harry…- Tétován szólt egy vékony hang a hálóból.
- Itt vagyok! - kiáltottam vissza, és kezdtem magam kényelmetlenül érezni, hogy fogalmam sincs ki fog pillanatokon belül kisétálni az ajtón. Amikor megjelent Mandy, akkora kő esett le a szívemről, hogy csak na.
- Helló Cicus! - mosolyogtam rá. Legalább ismerem. Egy évfolyamba járunk, és van pár közös óránk. Nem tudtam felidézni, hogy valaha is beszélgettem volna vele, de legalább a nevét tudom. Ez már fél siker.
- Szia csődör! - köszönt vissza, miközben hozzám sétált. Mivel meztelenül ültem a konyhában az asztalnál, semmi nem akadályozta meg abban, hogy az arcomra adott csók közben a lábam közé nyúljon és megmarkolja a farkamat. Felszisszentem. Elég komoly igénybevételnek lehetett kitéve az éjjel, mert olyan érzésem volt, mintha az egész élő hús lenne. Lenyúltam, óvatosan lefejtettem róla a vékony ujjakat és ránéztem a lányra.
- Bocsi, de azt hiszem, eleget kaptál az éjjel….
- Belőled sosem elég - válaszolta duzzogva - de ha ennyi telik tőled, akkor semmi baj…
Okos kis nőstény, annyi szent! Eltalálta a gyenge pontomat, amit férfiúi büszkeségnek hívnak.
A következő percben már a konyhapulton feküdt a hátán, és én olyan keményen keféltem, ami a csövön kifért.


Kóvályogva sétáltam az előadóterem felé. Ez a nap, már nem lehet szarabb. Nem elég, hogy a farkam úgy sajog, hogy alig tudok járni, a fejem le akar esni a nyakamról, de még végig kell ülnöm egy kétórás előadást a biológia fakultáció keretein belül, az új seggfejjel, aki Dr. Rightot fogja helyettesíteni a félév hátralévő idejében. Eszembe jutott, hogy legalább elolvashattam volna az e-mailt, amit küldött, hogy tudjam, mire számíthatok.
Mivel olyan szinten utáltam a biológiát, hogy képtelen voltam egyetlen percet is fecsérelni rá, nem csoda, ha totál bukásra állok. Még szerencse, hogy a vén szivar, a biológia prof, olyan jó fej volt, hogy azt ajánlotta, iratkozzak be a fakultációra, és év végén megkapom a kettest, ha minden órán megjelenek. Aztán kiderült, hogy elnyert egy ösztöndíjat a tengerentúlra, és elhúzza a csíkot. Annyit még megtett, hogy az őt helyettesítő új tanárnak elmondta, hogy nagyon rendes fiú vagyok, csak ebből a tárgyból boldogulok ilyen nehezen, és megígértette, hogy külön figyelmet fordít rám, valamint ha továbbra is eljárok a fakultációra, és kettesre írom meg a ZH-t, akkor átenged év végén.
Közben előkotortam a telefonomat, és az e-mailek között keresgéltem a prof levelét.

Tisztelt Diákok!

Most derült ki, hogy elnyertem az Bio-logic ösztöndíjat, így a tanév hátralévő részében nem áll módomban megtartani az óráimat. Hogy az iskolának se okozzak kellemetlenséget azzal, hogy év közben kell új tanárt keressenek, felkértem az egyik kiváló, volt diákomat, hogy vállalja el ezt a pár hónapot.
Kérem, forduljanak hozzá is bizalommal. Egy fantasztikus tudós, aki szuperkreditekkel tette le a doktoriját, hihetetlen gyorsasággal, másfél év alatt, úgyhogy csak ajánlani tudom Önöknek, hogy próbálják elsajátítani a hozzáállását. A biológiaórákon kívül is rengeteget profitálhatnak egy ilyen briliáns elmével való találkozásból.

Legyenek kitartóak, és barnuljanak szépen!

Üdv: Dr. Right




Úgy emlékeztem, hogy megírta az új prof nevét, de ezek szerint nem ebben a levélben. Tovább keresgélve sétáltam a folyosón, amikor valami úgy tarkón vágott, hogy majdnem pofára estem.
- Hé, Styles, mi a pöcs van veled? Egész este kerestelek a buliban, de állítólag leléptél egy újabb strigulával. – még mindig a fejemet dörzsölgettem, és iszonyat pipa voltam, amikor Malik mellém ért.
- Menj a picsába Zayn! Megmondtam már neked, hogy ne csináld ezt! Miért nem tudsz egyszerűen utánam kiabálni?
- Így már akkor tudod, hogy jövök, mikor még meg se szólaltam…- vigyorgott a fekete szépfiú - Nem vagy te olyan nebáncsvirág, hogy egy labdától így ki legyél akadva.
- Nem is attól vagyok kibukva, seggfej! Fáj a fejem, másnapos vagyok, és el kell mennem a tetves biosz faktra.
- Neked? Minek? Aki nálad többet tud a női testről, az már tuti egyetemen tanít - röhögött öblösen.
- Hát ja. De sajnos itt a csigák nemi élete a téma, nem az embereké. - Savanyúan elvigyorodtam én is.
Zayn Malik , a tinilányok álma. Fekete haját belőve hordja, hatalmas szempillái árnyékot vetnek az arcára, és a szeme olyan kifejező, hogy verset lehetne írni róla. Rajtam kívül ő a másik nagymenő az évfolyamban.
Elköszöntünk a folyosón, mert ő szokás szerint kosáredzésre ment óra helyett.
Az előadóba lépve körülnéztem. A két haverom, Liam és Niall a legfelső padsorban ültek az ókori színházra emlékeztető teremben, és vadul integettek felém, hogy foglaltak nekem helyet. Visszaintettem, és a szememmel az új profot kerestem, de nem láttam sehol. Felsóhajtottam. Be akartam nála vágódni, még mielőtt kiderül, hogy annyi közöm van a biológiához, mint ütvefúrónak a fúvószenekarhoz, de erre semmi esélyem nem volt.
Felmásztam hát Niallékhez, és levágtam magam az ülésbe. A srácok az előző napi meccset tárgyalták ki, vagyis veszekedtek, hisz szokás szerint nem ugyanannak drukkoltak.
Unottan forgattam meg a szemem, és körbenéztem a teremben, hátha kiszúrok egy ígéretes példányt, arra az időre, mikor visszanő a bőr a farkamra. A legtöbb diák még lenn ácsorgott, és beszélgetett. Nem sokat ismertem közülük, ami nem is csoda, hisz csak mi hárman voltunk, akik kényszerből jártunk ide, a többiek a tantárgy iránti elkötelezettségből. Leendő orvosok tömkelege.
Újra sóhajtottam.
Egy nagyobb társaság várakozott, közvetlenül az ablak mellett. Egy srác állt középen, mindenki felé fordult. Világosbarna haja össze-vissza meredezett, de nagyon jól nézett ki, legalábbis ilyen messziről. Érdekes hangját is jól hallottam. Magas hangfekvése ellenére, volt benne valami rekedtes, ami megütötte a fülemet.
Eléggé szokatlan módon egy rövid ujjú, kék ing volt rajta, és egy szürke aprókockás nadrág, amit egy hózentróger tartott feszesen a csípőjén. Háttal állt, de mikor egy lány odahajolt hozzá, és kérdezett valamit, akkor oldalra fordult. Fekete keretes szemüveg ült pisze orrán. Erre mondják, hogy cuki.
 Most néztem csak meg jobban a gyülekezetet. Ott állt az új fiú (egészen biztosan megjegyeztem volna, ha ide járna) és körülötte a lánysereg színe-java. Az összes valamirevaló csaj ott tobzódott, és Mark, a strébergyerek is. Azt megértettem, hogy a friss húsra rárepültek a luvnyák, és csöpögő nyállal bámulták, tényleg elég jó arca van a gyereknek, de mit keres ott a kitűnő, és isteni Mark Wellstein, az iskola mintapéldánya? Biztosan a lehulló csontokra hajt, amit majd a szépfiú után kullogva felszedegethet. Gonosz vigyor terült el az arcomon.
Azok a csontok már mind zörögtek az én ágyamban.

A barna srác az órájára nézett, erre én is önkéntelenül. Már tíz perce késik a seggfej, aki átveszi Dr. Right helyét. Ha másfél év alatt lediplomázott, akkor ide is siethetne egy kicsit. Aztán majd jól elhúzza az időt, és nem végzünk ebédre sem.
A tömeg oszlani kezdett az ablaknál. A lányok kelletlenül léptek fel a padsorokba, és mindegyik a háta mögé pillantgatott. Nyilván arra várnak, hová ül az új szívtipró, hogy elé-mögé-mellé tehessék le formás kis seggüket. A srác továbbra is az ablak mellett állt, csinos, szemüveges arcával a jegyzetei fölé hajolt. Akkor lehet, hogy a seggfej Wellstein azért keresi a társaságát, mert ő a trónkövetelő? Egy újabb géniusz? Már mindenki leült, csak ő ácsorgott egyedül, így alaposan szemügyre vehettem elölről is.
Iszonyat szép arca van, hogy rohadna meg, de legalább gribedlije nincs, ahogy a nagyanyám hívja a gödröcskéket az arcomon. A szemüveg szinte mindenkin szarul áll, kivéve őt, mert neki pont kiemeli szinte áttetsző, halványkék szemét, és kiugró arccsontját. Érezhette, hogy nézem, mert egyszercsak felpillantott, és egyenesen a szemembe nézett. Tök gáz, de benntartottam a levegőt. Átható pillantása, mintha belelátott volna a fejembe. Elvörösödtem, pedig ez igazán nem jellemző rám.
Pár pillanatig fürkészte az arcomat, aztán mintha aprót biccentett volna, majd a terem közepére lépett, a tanári asztal elé, és megköszörülte a torkát.
- Szép napot mindenkinek. Dr. Tomlinson vagyok, az új biológiatanár.

                                                     ___________________________





L.
Ez az első napom itt, és máris rémesen kezdődik. A szomszédtól, Dr. Rowlingtól kölcsönkapott vasalóval kiégettem a kedvenc, lila ingemet. Az a nagyobb baj, hogy totál ráolvadt a kölcsönvasalóra. Délután, ha végeztem, le kell vakargatnom, ami nem ígérkezik túl szórakoztató programnak. A kávé  is pocsék lett az új kávéfőzővel, amit tegnap késő este vettem a hipermarketben, a többi háztartási géppel együtt, mivel a repülőn csak egy bőröndöt hozhattam. Mindegy, ezt a pár hónapot fél lábon is kibírom, akkor is, ha szar a kávé. Eszembe jutott az anyámtól örökölt kis kotyogó, ami olyan isteni kávét főz, hogy az emlékére összefutott a nyál a számban, és szinte éreztem az illatát. - Azt kellett volna betenni a stoplis cipő helyett- elmélkedtem tovább. Itt úgyse nagyon lesz alkalmam focizni.
Nagy nehezen összevakartam magam, és elindultam a főépület felé. Útközben szemügyre vettem az iskolát. Ez egy magángimnázium, ahol a szülők súlyos pénzeket perkálnak le, hogy jó képességű gyerekeik olyan oktatásban részesüljenek, amivel könnyedén megállják majd a helyüket a jó egyetemeken.
Dr. Right, a mentorom, aki a biológia irányába terelgetett, felkért, hogy ugorjak be helyette pár hónapra, és nem volt szívem nemet mondani. Tartozom az öregnek. Ki tudja hány éjszakát beszélgetett át velem, mert őrült tudásvágyamtól képtelen voltam elaludni. Addig válaszolgatott a kérdéseimre, amit a világ másik feléről tettem fel Skype-on, amíg vagy ő, vagy én, el nem aludtunk az íróasztalra, vagy a laptop billentyűzetére borulva.
Elmosolyodtam az emlékre.
A száznegyvenes IQ nem csak áldás, átok is. Egész gyerekkoromban kilógtam a kortársaim közül, mindig én voltam, akit csúfoltak. Vagy azért, mert állandóan olvastam ( nem véletlenül lettem szemüveges tíz éves koromra), vagy azért mert semmi más nem érdekelt a tanuláson kívül. Mikor anyám megelégelte, hogy a négy fal között ülök, és a könyveimet bújom, kényszerített, hogy beiratkozzak a fociedzésekre. És láss csodát, abban is jó voltam. Onnantól jobb volt a helyzet, mert a középiskolában már tiszta lappal kezdhettem, mint élsportoló, és titkoltam, hogy mivel foglalkozom a szabadidőmben. A suliban csak annyit mutattam meg a tudásomból, amivel simán kitűnő lettem, de a világért sem árultam volna el, hogy külön engedéllyel levelezőn végzem az egyetemet. Egy évvel az érettségi után diplomáztam, és nem sokra rá meglett a doktori is. Az egyetlen ember az iskolában, aki tudott titkos életemről, Dr. Right volt, akit be kellett avatnom, mert néha segítségre volt szükségem a kutatómunkámhoz. Persze nem a tudására, azt rég túlhaladtam, csak a külső szemlélő látószögére, hogy a kísérleteimet objektíven ki tudjuk értékelni.
Az öreg aztán jó barátom lett, és én beszéltem rá, hogy vállalja el ezt a magániskolai állást, az állami helyett, egyrészt mert többszörösét fizetik, másrészt mert ide jóformán csak félzseni gyerekek járnak, és tudtam, hogy egy ilyen, született pedagógus mellett, többen is szárnyat bonthatnak.
Merengésemből akkor ocsúdtam fel, amikor a kerítéshez értem. Rájöttem, hogy elsétáltam a főépület mellett, így vissza kellett gyalogolnom a fél iskolán át. Idióta professzor…
Még így is jóval a gyerekek előtt érkeztem. Éreztem, hogy a sav marja a gyomromat. Olyan lámpalázas voltam, mint még soha. Több ezer embernek is tartottam már előadást az internetnek hála, de élőben is beszéltem már száz tudós előtt, ez mégis más. Itt én leszek a TANÁR, csupa nagybetűvel, és hihetetlenül szerettem volna felnőni a feladathoz. A másik ok, ami miatt ideges vagyok, hogy néhányuknál csak pár évvel, egészen pontosan néggyel vagyok idősebb, és nem tudom, mennyire fogják elfogadni az alárendelt szerepet. Főleg a fiúk, akik közül sokan talán idősebbnek néznek ki, mint én, és valószínűleg több tapasztalattal is rendelkeznek, hisz az eddigi életemet jóformán csak a tanulásnak szenteltem, soha eszembe sem jutott, hogy lemaradok valamiről.
Ez az érzés csak mostanában kezdett szöget ütni a fejembe, hogy igazából minden témakörben tapasztalatlan vagyok, és van egy, ami különösen fájdalmas. Életem egyetlen, és roppant mód balul elsült szexuális próbálkozása egy nagymellű, Susan nevű lánnyal történt, még tizedikben. Bár a szüzességemet elvesztettem, de mégis nagyon rossz emlék, mert akkor bizonyosodtam meg róla, hogy nem vonzódom a gyengébb nemhez.
Vagyis meleg vagyok.
Bár erről senki nem tud rajtam kívül, és egyelőre nem is tervezem, hogy nyilvánosságra hozom, de egyre többször történik meg, hogy álmodozom egy férfiról, akivel leélhetném az életem. Ilyenkor persze a tudós agyam rögtön kiszámolja, hogy a mostani életvitelemmel, az eddigi párkapcsolati tapasztalataimmal és az állandó változókkal együtt kábé 0 % esélyem van arra, hogy társra leljek, de olyankor jön a szív, ami nem adja fel a reményt.
A táskámból elővettem a kétszersültet, és megpróbáltam leerőltetni néhány falatot, hogy felszívja a savat. Közben elkezdtek szállingózni a diákok. Elég furcsa lesz, hogy ezzel a csoporttal először a fakultáció keretei között találkozom, és nem egy átlagos biológiaórán, de hát így alakult. Hétfő van, meg kell tartani. A prof szerint ez egy nagyon ígéretes társaság, csupa nagy koponya. Kivétel a három fiú, akik a kegyelemkettes reményében járnak ide, de ők legalább csendben lesznek, mert nem akarnak megbukni.
A belépő gyerekeket próbáltam fesztelenül üdvözölni. Bemutatkoztam, hogy Louis Tomlinson vagyok, de egyelőre nem említettem, hogy én vagyok az új tanár. Meglepetést akartam szerezni. A lányok (szokás szerint) azonnal körém gyűltek, és mivel azt hitték, új diák vagyok, rögtön elkezdtek velem flörtölni. Előre röhögtem, milyen arcot fognak vágni, mikor kiderül, hogy az új tanár telefonszámát próbálták megszerezni átlátszó indokokkal.
A nőkkel való bánásmódban már volt gyakorlatom, hisz tizenkét éves korom óta megvesznek értem. Nem tudom miért vagyok számukra ennyire kívánatos, de az biztos, hogy szinte minden lány ki akart velem kezdeni. Mióta tudom, hogy semmilyen formában nem érdekelnek, azóta könnyebb. De még jobban meg vannak vadulva, ha megérzik, hogy semmi esélyük. Azt hiszem, a női agyat kellene kutatnom, hogy miért mindig az a pasi kell nekik, akit nem tudnak megszerezni.
Miközben ezen agyaltam, a terem szépen megtelt, a padsorokban már alig volt szabad hely. Az órámra néztem, és észrevettem, hogy már tíz perc késében vagyok. Azt is éreztem, hogy valaki annyira néz, hogy a pillantása szinte éget. Felnéztem és megláttam a leghelyesebb fiút, akit csak el lehet képzelni.
Ilyen zöld íriszek nem is léteznek, pláne nem ilyen gyönyörű, göndör fürtökkel keretezve. Kiszáradt a szám, és nyelni sem tudtam, de nem bírtam levenni róla a szemem. Ő is engem nézett, szinte bámult, és közben iszonyat aranyosan elpirult. Pedig nagy szívtipró lehet, kétség nem fér hozzá. Csak is ő lehet, akiről a prof mesélt. Azt mondta, rendkívül okos gyerek, de a biológia a mumusa. Dr. Right azt vette a fejébe, hogy felkelti az érdeklődését, de azt is elmondta, hogy ezidáig teljesen sikertelen maradt. Igen, a leírása alapján csakis ő lehet Harry Styles.
Azt hiszem, úgy elmerültem a gondolataimban, hogy még bólintottam is magamnak, hogy ő az. Na mindegy, egy szórakozott professzortól ez még belefér. Erőt vettem magamon, elszakadtam a pillantásától, és a terem közepére sétáltam. Lassan rám szegeződtek a tekintetek. Megvártam, amíg elcsendesednek, egy kis torokköszörüléssel rásegítettem, de közben magamon éreztem a tekintetet, ami több volt, mint felkavaró. Végül megszólaltam:
- Szép napot mindenkinek. Dr. Tomlinson vagyok, az új biológiatanár.




26 megjegyzés:

  1. Hello! :)
    Nagyon örülök annak, hogy rátaláltam erre a blogodra is. Iszonyatosan tetszik, már most.
    Egyébként pont ma néztem fel, délelőtt, és az a gondolat suhant át rajtam, hogy milyen rossz, hogy szeptemberig kell majd várnom az első részre... De aztán megleptél ezzel a kis ízelítővel, mely mellesleg kitesz egy egész résznek is. Ééééés, minő véletlen; imádtam!!!! Csupa felkiáltójellel.
    Nagyon szeretem, ahogy írsz, és most kiszúrtam, hogy ennél a blogodnál, mintha lazábbá vennéd az írásmódodat. Tetszik, hogy ilyen laza hangvételű, de azt is nagyon szeretem, mikor komolyabb, mint a More Than Friends c. blogodnál.
    Úgyhogy mindenképpen imádom ezt a blogodat is.
    Nagyon várom a folytatást!
    Mindenesetre én itt leszek, és kommentelek! :)
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Naomi!

      Fogalmad sincs, mekkora erőt merítek Belőletek, és mennyire jól esik, hogy itt vagy, és mindig veszed a fáradságot, hogy írj nekem.
      Hihetetlen örömmel tölt el, hogy a "második gyerekemet" is szereted.
      Igen, ez nem csak, hogy kitesz egy részt, hanem ez pont az eslő rész volt. A két szemszög miatt itt kicsit hosszabbak a részek, mint a MTF-ben, remélem azért lesz kedvetek végigolvasni....
      A hangvétel valóban kicsit más, mint a másiknál...milyen figyelmes olvasó vagy!!!
      örülök, ha elfogadjátok a kicsit lazább, de a gimihez jobban illő stílust.

      Szeptemberben itt találkozunk!!!

      PUSZILLAK!!! Becca

      Törlés
  2. Juuuuuuuj, de jóóóó. *u*
    És és és az még jobb hír, hogy sok "érdekes" rész lesz benne if you know what i mean.
    Mondjuk nagyon remélem, hogy ez a heteró aktusokra nem vonatkozik, mert nem nagyon vágyom egy Larry blogon heteró nemi kapcsolatokra. :DDDD
    Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugy szeretlek íBecca. de úúúúúúúúúúúúúúúúgy, hogy nagyon. Jujj, nagyon szeretlek Becca. Nagggggyon. nagyon nagyon nagyon.
    Nagyon szeretlek.
    Nagyon
    xxx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni! :)

      Igen, ez kicsit "izgalmasabb" lesz, mint a MTF, de azért sokban nem fog különbözni, hisz mindkettőt én írom, és nem tudok kibújni a bőrömből... azért remélem nem haragszol, ha néha becsúszik egy pár mondatos utalás a heteroszexre, hisz az is hozzátartozik az élethez.... nem tervezek részletes leírást, de más szereplők keveredhetnek ilyen szituációba... A lényeg, hogy Larry legyen, sok szexszel, és jó humorral. Ez a cél, remélem sikerül összehozni.
      Mindig várom, hogy írj, és köszönöm, hogy meg is teszed!!

      Puszillak, és én is nagyon szeretlek!!! <3

      Becca

      Törlés
  3. már most Imádom fogom érzem.. :D ne keljen csalódnom benned.. siess a kövi résszel .. :) puszi. Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne ijessz meg!!! Mindent elkövetek, hogy ne kelljen csalódnod bennem.... de kérlek szólj, ha mégis csalódást okoznék valamivel, majd igyekszem korrigálni!!

      Sietek ( amúgy rég készen van:P) De csak szeptembertől indul itt az élet. Addig napozzatok, nyaraljatok, fesztiválozzatok.... és olvassatok MTF-et :P:P:P

      xxxBecca

      Törlés
  4. Sziia,
    Eddig csupán csendesolvasód voltam, de úgy vagyok vele bunkósàg lenne részemről, ha itt sem írnék neked.
    A történetet fantasztikusan kiötlötted. Látszik, hogy gondtalanul mozogsz a felsőiskolai világban. Ami csupa plusz pont. Hiszen sokan még mindig az általánoshoz mérik az egyetemet. Egy világnak ahol még van csengő és hasonlók.:')
    Na, a lènyeg, hogy te nagyon szépen odafigyeltél erre. A képek -gondolom általad szerkesztettek-, fantasztikusan tükrözik a történetet, hibátlan.
    A designtól pedig én is úgy érzem részese lehetek ennek a bizonyos egyetemi létnek.
    Kimondottan szeretnék szólni az írásodról is, hiszen a történet mellett a kifejezésed is példaértékű, nulla helyesírási hibával (lehet csak mert beleéltem magam a töribe, de akkor sem találtam). Már a MTF-kor bizalmat szavaztam neked, ennél az irományodnál pedig bebizonyítottad (már!!), hogy megérdemled. A beléd fektetett bizalmunk nem vész el. Remélem, ezt te is így érzed. Nagyon várom a következő rèszt.
    Millió puszi; MellieBoo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia MelliBoo*!

      Nem tudod, mennyire örülök neked.... eddig csak irigykedve olvastam a kommentjeidet más blogokon, és nem hittem, hogy egyszer az én írásom alatt is meglátom a nevedet....
      Köszönöm, hogy kiléptél a csendes olvasó státuszból, legalább most, mert ebből kiderült, hogy azért eddig is szántál rám időt.
      Amit írtál, legalább ötször olvastam el, és nem hittem a szememnek...
      Van benne helyesírási hiba, rengeteg, ahogy egy szeretett olvasóm felhívta erre a figyelmemet, hogy a kötőjelek után nem nagy betűvel írok. mentségemre legyen mondva, nagyon gyorsan írok, és normál esetben nem is használok nagybetűt.... csak a blogokban erőltetem meg magam, de mindig sikerül.
      Ez egy gimi egyébként, és Harry 17 éves, harmadikos. Szerettem volna egy hibrid világot létrehozni, egyetemi fílinggel, és ezek szerint sikerült is!! Nagyon örülök, hogy tetszik, tényleg!
      Igyekszem meghálálni a bizalmatokat, és köszönöm, ha veszitek a fáradságot, hogy írjatok pár sort.
      ( kommentfüggő vagyok...)

      Millió puszi neked is! Becca

      Törlés
  5. Hali! :D
    Mikor megláttam, hogy van még egy blogod a másik kettőn kívül hihetetlen boldog lettem és azonnal elolvastam az ízelítőt és akár hiszed, akár nem szerelmes lettem a történetbe! :D Hihetetlenül várom, hogy szeptember legyen és elkezdődjön a sztori! :3 El sem tudod képzelni, hogy mennyire tisztellek és imádom az írásaid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Larry! :)

      Tudom, milyen, amikor szerelmes leszel egy történetbe és alig várod a folytatást.... velem is megesik. Így vagyok a L&P-nel, és a FROZEN-nel.... ismered??? Na ott én is halálra tudnám szekálni az írót, hogy hozza már a kövit, és ne egyet, hanem legalább tíz részt egyben!!!

      ha összefutsz vele, kérlek szólj neki!

      Ez a húsz nap elszalad egy szempillantás alatt, aztán robogunk.
      Addig a fiúk is a szünetüket élvezik;)

      Puszillak: Becca

      Törlés
    2. :D Tudom milyen érzés. :) :DD Majd átadom, ha találkoznék vele! :)
      Nagyon várom, hogy végre elkezdődjön! :D

      Törlés
  6. Oh, imádlak! Egyszerűen kész vagyok...
    FANTASZTIKUS, érted? Egyetlen egy résszel elérted, hogy imádjam. Felfoghatatlan.
    Éppen ellenőriztem a blogokat, amiket olvasok, hogy van-e új rész. Ott volt köztük a "A tanítvány" is, úgyhogy gondoltam megnyitom, hátha közzétettél valami infót a blog első fejezetével kapcsolatban. Éppen azon gondolkodtam : "Milyen kár, hogy még nincs szeptember.", amikor megláttam.
    "2014. augusztus 9., szombat
    1. rész"
    Nem akartam hinni a szememnek. Le kellett ellenőriznem, hogy el is tudjam hinni. Aztán kb. úgy nézhettem ki, mint egy idióta. De komolyan... Összeszűkítettem a szemem és egy 32 fogas vigyorral nyitottam meg az első részt.
    Minden figyelmemet az olvasásnak szenteltem. A zenét halkabbra vettem és neki is kezdtem. Csak mikor a végére értem vettem észre, hogy nyitva van a szám és akkora a szemem, mint egy tányér.
    Az első gondolatom az volt: "Uhh. Istennő vagy, Becca! Az én istennőm!"
    A második: "Hol a második rész??"
    A harmadik: "Ha nagyon szépen megkérlek, vajon kirakod még ma...?"
    Ezután már csak olyanokra gondoltam, hogy vajon milyen gyakran fogsz itt frissíteni és hogy vajon adtál-e már ki könyvet... és ha nem, akkor mikor fogsz?!
    Ui.: Természetesen imádtam, imádom és imádni is fogom!
    Uui.: Egyszerűen már nem találok szavakat az írásodra. A "csodás" szó szinte minden szinonimáját írtam már az írásodra, a stílusodra, rád... szóval nem tudok többet. De ígérem, amint jobban benne leszünk a sztoriban én itt leszek, hogy az egekig dicsérjelek. Hiszen megérdemled!

    xx Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, drága Silke! :)
      Hogy én mennyire imádlak, arra nincs is szó,,,, nem tudom még, hogyan is reagálhatnék egy ilyen csodálatos kommentre, anélkül, hogy a monitorról ne folyjon a nyál.. :)))
      szóval:
      Mikor valaki ennyi időt, és energiát szán arra, hogy elmondja, mennyire szereti a történetemet, az az én pillangóimat kelti életre....
      Belőletek töltődünk mindannyian, akik írunk, és visszajelzés hiányában nincs is kedvünk írni. Tudom, hogy sokan csak csendes olvasók, de talán ha tudnák, mennyire fontos, hogy elmondják ha szeretik amit olvasnak, meg is tennék :)
      De itt vagytok ti maroknyian, akik mindig megörvendeztettek a kedves szavaitokkal, és feltöltitek a szívemet, hogy újra legyen kedvem írni, és írni, amíg kifolyik a szemem, és lekopnak a körmeim.
      Nem, nem adtam ki könyvet, mert sajnos ( egyelőre) nem állnak sorba a kiadók a munkáimért. Amúgy nem is tudom, tudnék-e Larryn kívül mást írni, ebben a pillanatban azt mondanám, hogy nem hiszem....
      Van egy félbehagyott könyvem, lehet, hogy egyszer előveszem:)) De most nem érek rá, mert a fiúk állandóan mesélnek a fejemben, és nem győzöm leírni, annyi minden történik velük....

      Szeretlek, és számítok rád! <3 Becca

      Törlés
    2. Itt leszek. Lehet, hogy nem leszek első kommentelő, sőt, lehet tizedik sem. De írni fogok, mert azt mondtad, neked ez sokat jelent. ☺
      Ui.: Ha egyszer rászánod magad annak a félbehagyott könyvnek a befejezésére, nagyon szépen kérlek, hadd olvassam el! (Legszívesebben már most megkérnélek, hogy küldd át valamilyen formában, de valószínűleg utána nem győzném kivárni a végét.)

      xx Silke

      Törlés
    3. Igen, nekem nagyon sokat jelent, ha megírjátok a véleményeteket.... Most, hogy ilyen csodás kommenteket kaptam az első részhez, szárnyalva írok:)))
      A könyv egy sci-fi, inkább krimiszerű kalandregénynek készült, összesen 100 oldalt írtam meg belőle, de beletört a bicskám....nagyon sok a szereplő és bonyolult a történet....még kicsit gyakorolok rajtatok, és egyszer majd folytatom....ígérem, akkor te leszel az előolvasóm!! :))

      Törlés
    4. Köszönöm. Nagyon örülnék neki. :))

      Xx Silke

      Törlés
  7. IMÁDOM, ezt te is tudod jól! :D Már akkor tudtam, hogy ez lesz a kedvencem, mikor megláttam a címét, A tanítvány, ebben minden benne van! :P (perverzség beindult) :D Aztán ahogy elolvastam, rögtön beleszerettem, és az, hogy +18, csak hab a tortán! (oké, szeretem azokat is amikben nincs, de mégis csak Larrys vagyok! :D)
    Fantasztikusan írsz, eszméletlen, hogy mik vannak a fejedben, én sose tudnék ilyet írni, de te tökéletes leírtad a fősiklás életet! Olyan az egész, mintha én is benne lennék, de ez nem meglepő, hiszen a MTF-nél is mindig így voltam! :D SZUPER VAGY! :3

    Puszii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre a barátnőm lehurrogott, hogy ilyen béna címmel nem lehet blogot írni,,, de valamiért nekem ennek a történetnek minden aspektusára ráillett ez a cím, és végül így maradt ( egy akaratos némber vagyok! )
      A fejemben nagyjából tudod, hogy mi van :P:P , de azt nem mindig lehet leírni .... Bár lehet, hogy sikere lenne. Addig is, maradjunk a majdnem szalonképes blogoknál.
      <3. Imádlak!

      Törlés
  8. Úúúúú, nagyon- nagyon tetszik ez a történet *-----------*
    Meghalok érte.
    Nem tudom megfogalmazni , hogy mennyire de mennyire tetszik. Tökéletes.
    Ha ilyen hatással volt rám már az első rész, akkor a későbbiekben azt hiszem meghalok.
    IMÁDOM, egyszerűen csak imádom.
    A.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves A. !
      Meg ne halj!!!
      Az előszűrőm, Dreamy Girl is előszeretettel használja ezt a kifejezést, és mindig a frászt hozza rám. Minden esetre, annyit már megtanultam, hogy ez egy dicséret. És ő már többször "meghalt" amíg olvasta a tanítványt, úgyhogy remélem neked is tetszeni fog!

      Köszönöm, hogy itt vagy. Puszillak: Becca

      Törlés
  9. Ez a blog már a fejlécről is nagyon tetszett de így még jobban!De most szeptemberig meg a kíváncsiság fog megölni!Még sose gondoltam hogy ennyire fogom várni a szeptembert! :D JA és a húgom is gondolja a blogodról amit én hogy egyszerűen fantasztikus! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lexa! :)
      De jó, hogy megjöttél!! A húgodat és téged is milliószor puszillak, és nagyon örülök, hogy tetszik a blog!!
      Én is várom a szeptembert..:)
      Legalább már azt tudjuk, hogy Louis itt tanár lesz, nem is akármilyen:P:P

      Nemsokára itt találkozunk, addig a MTF-en is várlak!!

      Puszi: Becca

      Törlés
  10. Hahi.
    Megcsak egy blogodat olvsstam, de a tobbibe is benezek.
    Nagyon egyedinek talalom a blogod... Aranyos volt az hogy Hazz ilyen szokimondo volt... Es amikor elkepzeltem Lout, abba bele pirultam.
    Kivancsi vagyok hogy mi gog tortenni ez utan :333
    xx Iva G.
    UI: Puszi
    UI: Imadtam az elso reszt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Iva!

      Örülök, hogy rám találtál, és remélem szeretni fogod az írásaimat. Jó olvasást kívánok, hisz ez a blog úgy is csak szeptembertől indul be igazán. Addig remélem tetszeni fog a More Than Friends, és a Sinister( az csak fordítás, nem a saját gyerekem:D)

      Kellemes napot: Becca

      Törlés
  11. Hey.. Az egyik kedvenc ironom kitette a blogod, gondoltan bele olvasok.. Amikor elolvastan az elso reszt azt hittem szivinfartust kapok... Az imadom szocskat Dreamy Girl blogjanal sokszor hasznalom :D.
    Ugy gondolom hogy te is megerdemled... MTF be eddig csendes olvasod voltam, de mar megerdemled hogy irjak, hisz ha valaki ilyen csodat ir az megerdemli a kommentet... A szivem melengeti az hogy talaltam meg egy olyan ironot aki igenyesen ir...Hamar hozd a kovit az MTFbe :*
    Puszi Amanda
    UI: Imadlak...
    UI: a blogjaidat is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Amanda!!

      Annyira hálás vagyok, hogy feladtad a "csendes" státuszodat.... ha tudnátok, mennyire fontosak a visszajelzések nekem és Dreamynek is, mindig megtennétek a kedvünkért, ha szeretitek a történetünket!
      Ez az üzemanyag, ami az íráshoz kell....
      Az pedig, hogy kiérdemeltem a csoda, és az imádom szócskát, hihetetlen boldogsággal tölt el.
      Nagyon szépen köszönöm!
      MTF hetente két részt kap őszig, amíg be nem indul a tanítvány.... tehát hétvége előtt jön a következő rész odaát.... itt pedig szeptember 1-én!

      Én is imádlak! <3 Becca

      Törlés